Wycena/Zlecanie
Jak zlecić tłumaczenie?
- osobiście,
- e-mailem,
- pocztą tradycyjną,
- korzystając z usług kuriera rowerowego (na terenie miasta Wrocławia)
Wycena tłumaczenia:
Istnieje możliwość przesłania pliku tekstowego/skanu/zdjęcia dokumentu e-mailem. Na tej podstawie przygotujemy wycenę. Po otrzymaniu od Państwa potwierdzenia zlecenia wykonamy tłumaczenie. Jeżeli trzeba potwierdzić przekład za zgodność z oryginałem, przy odbiorze okażą Państwo oryginał.
Forma i termin płatności wg uzgodnień (gotówka lub przelew na podstawie otrzymanej faktury VAT lub faktury pro-formy).
Przesyłanie skanów/tekstów pocztą email pozwala oszczędzić Państwa czas i przyspiesza tłumaczenie.
Jak przysłać skany do tłumaczenia lub do wyceny tłumaczenia?
Należy zeskanować dokument w wysokiej jakości i zapisać go w formacie: jpg, gif lub pdf .
Po zeskanowaniu należy sprawdzić czy wszystko jest wyraźne i widoczne (czy tekst nie został ‘obcięty’) a następnie przesłać na adres biuro@tlumaczenia24h.pl