Wycena/Zlecanie

Jak zlecić tłumaczenie?

- osobiście,
- e-mailem,
- pocztą tradycyjną,
- korzystając z usług kuriera rowerowego (na terenie miasta Wrocławia)

 

Wycena tłumaczenia:

Istnieje możliwość przesłania pliku tekstowego/skanu/zdjęcia dokumentu e-mailem. Na tej podstawie przygotujemy wycenę. Po otrzymaniu od Państwa potwierdzenia zlecenia wykonamy tłumaczenie. Jeżeli trzeba potwierdzić przekład za zgodność z oryginałem, przy odbiorze okażą Państwo oryginał.

Forma i termin płatności wg uzgodnień (gotówka lub przelew na podstawie otrzymanej faktury VAT lub faktury pro-formy).

Przesyłanie skanów/tekstów pocztą email pozwala oszczędzić Państwa czas i przyspiesza tłumaczenie.

 

Jak przysłać skany do tłumaczenia lub do wyceny tłumaczenia?

Należy zeskanować dokument w wysokiej jakości i zapisać go w formacie: jpg, gif lub pdf .

Po zeskanowaniu należy sprawdzić czy wszystko jest wyraźne i widoczne (czy tekst nie został ‘obcięty’) a następnie przesłać na adres biuro@tlumaczenia24h.pl